In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, oktober 28, 2004

taartjes en co

Mijn taartenhobby blijft ontzettend leuk. Ik hoop ook echt dat ik er in Oostenrijk wat mee ga kunnen. Het lijkt me namelijk ontzettend leuk om cursussen taartdecoratie te gaan geven, maar ik heb geen idee of daar wel animo voor is.
Mocht je m´n taarten nog niet gezien hebben, kijk dan even op mijn taartenpagina dan kun je zien wat ik tot nu toe gemaakt heb. De volgende update komt zondag 31 oktober 2004, dan moet ik voor mijn zusje Marieke een drakentaart maken.
Dus kom vooral ook daar eens een keer kijken :-)

2 Comments:

At 28 oktober, 2004 13:11, Anonymous Anoniem zei....

hoi Dirndl!

ziet er perfect uit hoor, ga zo door. Hier worden wel eens kursussen gegeven, maar voor zover ik nog niet weet met betrekking tot taartdecoratie! Misschien je vraag eens voorleggen aan het AMS?

groeten uit Fieberbrunn

 
At 31 oktober, 2004 21:16, Blogger Petra zei....

Hoi anonymous uit Fieberbrunn (hihi, ik weet wel wie je bent hoor, geeft niets),

Dank voor je berichtje. Ik weet dat de AMS en ook de KvK veel cursussen hebben. Ik val waarschijnlijk onder de opleiding tot bakker of patissier, maar ik heb geen lerarendiploma dus ik betwijfel of ik daar echt iets mee kan.
Ik zat zelf trouwens meer te denken aan een cursus voor vrouwen of mannen die gewoon zelf thuis willen bakken tot een crea vakantie aan toe. Maar goed, dat zijn plannen die nog volledig uitgewerkt moeten worden dus dat komt verder wel. Maar ontzettend bedankt voor het meedenken.

groetjes, Petra

 

Een reactie posten

<< Home