In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, februari 02, 2011

Ons kunstenaresje

Ik heb natuurlijk al wel eens opgeschept met het tekentalent van onze dochter, maar nu ga ik er nog even een schepje bovenop doen.
Ze kwam vandaag thuis met de mededeling: morgen komt er een kunstenaar bij ons op school en Herr Piff (tekenleraar) heeft gezegd dat ik m´n map met tekeningen mee moet nemen.....
Nu dachten wij nog dat dat was omdat de hele tekenen voor begaafden groep dat moet. Maar nee, ze is de enige....... ik begin spontaan naast m´n sloffen te lopen :-D

Hier een tekening die ik zelf erg mooi gemaakt vind.
We zijn vreselijk benieuwd wat de kunstenaar gaat zeggen.