In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, december 01, 2010

Nieuw in de familie!

Sinds de komst van Hommerson op de boulevard van Scheveningen ben ik er al helemaal gek van. Flipperkasten.
Al jaren staat zo´n ding hoog op de verlanglijst van Paul en mij, maar ja, je moet wel een leuke vinden en die dan ook nog kunnen betalen. We zijn er ondertussen achter dat je in Duitsland en Oostenrijk ca 2 tot 3 maal zoveel betaald als in Nederland of Italië. En laten we op Ebay nu in dat laatste land een leuke kast hebben gevonden!
Ons speciaal voor dit soort zaken gereserveerde geld is nu dan ook op (grijns) en wij zijn sinds vandaag een kast rijker...... een flipperkast!

De kinderen staan nu al fanatiek te flipperen, Paul en ik nemen onze kans vanavond wel waar! We schoppen de kinderen gewoon meteen na het avondeten in bed, hahahaha.
(Sabine slaat me nu.....)

1 Comments:

At 02 december, 2010 17:45, Anonymous Anoniem zei....

Hoi Petra,

Gewoon de opbrengst van de kast weer in het potje stoppen is het zo vol ;)

Slaat de kast ook op tilt als je te hard schudt? En draai je de The Who met Tommy?

Groet uit een wit IJsselstein

Peter

 

Een reactie posten

<< Home