In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, oktober 31, 2004

alweer een dag dichter bij onze verhuizing

Tjonge jonge, de tijd gaat eigenlijk best snel.
Ik zit me net te beseffen dat het nog maar 9 maanden duurt voordat we gaan verhuizen. Onze zwangerschap begint dus vandaag :-)
Als ik dat zo bedenk, dan krijg ik wel de kriebels hoor. Er moet nog best veel gebeuren, waaronder natuurlijk de verkoop van ons huis. Volgende week hopen we dat toch op de een of andere huizensite te gaan zetten.

Vandaag ook nog een leuk mailtje gehad van een andere Oostenrijk liefhebster. Heel leuk dat contact met mensen die net zo denken als wij, dat blijft er toch voor zorgen dat je positief blijft.
Lang leve internet!

1 Comments:

At 01 november, 2004 14:06, Anonymous Anoniem zei....

Gefeliciteerd met de conceptie zullen we maar zeggen! Ik vind die taart erg mooi! Als ik zoiets aan m´n kids zou laten zien worden ze gek!

 

Een reactie posten

<< Home