In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, oktober 22, 2010

Weekend!

Joepie, het is weer weekend en tegelijkertijd herfstvakantie! 10 hele dagen niet om 6 uur hoeven opstaan, wat een heerlijkheid! Ik geniet nu al!
Joris is ook helemaal in de wolken, want vriendje Gabriël mag bij ons blijven slapen. De jongens hadden het al vaker gevraagd, maar het kwam steeds bij een van ons niet uit. Nu gelukkig wel. Daar we niet meer zo heel veel spul in huis hadden, ben ik net nog maar even snel wat onbijtspul gaan inkopen. Staat ook zo stom als dat kind komt en we hebben bijna niets te eten :-)  (zou typisch iets voor mij zijn)

Op dit moment heb ik ineens weer 4 extra "zonen" in huis rondlopen, gelukkig spelen ze met z´n allen op Joris zijn kamer.

Wat ik ook nog wilde melden, is dat ik mijn poging tot het halen van de 100 push-ups, 200 sit-ups en 200 squats weer begonnen ben. De ongesteldheid had weer eens roet in het eten gegooid, maar ik ben deze week weer begonnen met week 2 en ik ga weer dapper verder. Per slot van rekening is het niet erg als niet alles meteen de eerste keer lukt, het wordt pas jammer als je het dan niet nog een keer probeert.
Ik ga dus weer gewoon verder en zal nu doorgeven wat er morgen op het programma staat.

Push-ups: 5,7,5,5,8
Sit-ups: 24,25,21,21,30
Squats: 16,18,13,13,21

De cardio komt ondertussen aan alle kanten m´n neus uit, dus ik ben overgeschakeld op wat anders. Drie keer per week ben ik nu ruim een uur aan het trainen met de wii-fit. Dit is natuurlijk een heel ander soort training, maar ik heb er lol in en het traint onder andere m´n evenwicht en daar ben ik niet zo best in....

Maar eerst gaan we nu genieten van het feit dat het weekend is en we niet zoveel moeten!