In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, december 21, 2011

Poeh, poeh, dat valt nog niet mee

Al hoef ik momenteel nog helemaal niet zoveel te doen, het is toch best wel vermoeiend moet ik zeggen. 4 uur op een stoel zitten, zo nu en dan even opstaan en soms even naar de skilerarenruimte lopen, is best nog zwaar werk. Ik ben zo tegen elf uur best al uitgeput en dan moet ik nog een uur.
Ik ben zo blij dat ik geen hele dagen buitenshuis werk, want dat had ik nu echt nog niet getrokken.

Het is wel weer gezellig op de skischool, zo langzamerhand komen de leraren weer aan en omdat er verder nog niemand voor het buro is, moet ik in die vier uur zoveel mogelijk van de werkzaamheden zien te doen, die normaalgesproken in acht uur gebeuren moeten.
Dat dat niet lukt, mag duidelijk zijn, maar ik doe m´n best. Daar ik sowieso nog niet mag sneeuwruimen, schoonmaken en tillen, is er een uur minder te doen per dag :) dus dat scheelt.

Hier thuis hebben de kinderen erg veel zin in de kerstvakantie. Dan kunnen ze namelijk nog vaker hun favoriete spel Elsword spelen.
Volgens de kinderen erg aan te raden, dus voor de liefhebbers van online rpg´s, ga eens kijken :D

Voor de rest zijn we hier nog steeds erg blij, afgelopen nacht is er weer sneeuw bijgevallen en ook vandaag gaat er weer het nodige komen. De witte kerst is alvast een feit!!!