In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, november 03, 2004

hallo allemaal

Ik wil graag iedereen bedanken die al op deze pagina heeft gereageerd. Het is erg leuk om te merken dat je schrijfsels ook nog eens gelezen worden


En voor degene die mij nog even hielp herinneren aan het woonrecht, ja hoor, ik weet het. Ik weet ook nog helemaal niet of dat pension echt iets voor ons is, maar ik lees alle info heel zorgvuldig. De kans blijft ook groot dat wij net als andere mensen gewoon gaan beginnen in een huurappartementje. Als het leven in Oostenrijk tegenvalt, dan is het toch ook prettig als je snel weer kunt verhuizen en niet nog meer dan een jaar aan je koophuis vastzit.