In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, december 20, 2004

Nog maar 4 nachtjes (of 5)

en dan mogen we lekker weer naar de sneeuw toe! HOI HOI HOI
Ik kan bijna niet wachten, maar gelukkig nog wel heel even, want ik ben nog niet klaar met inpakken.

Vanochtend hadden we namelijk weer kijkers, dus het huis moest zo goed mogelijk aan kant waardoor ik geen tijd had om tassen te pakken. Helaas hadden deze mensen van mij begrepen dat het huis veel groter zou zijn dan het eigenlijk is, dus ze waren een beetje teleurgesteld.
Hun huidige huis was net zo groot en ze waren op zoek naar iets groters.
Jammer voor hun en voor mij eigenlijk ook wel een beetje. Maar goed, niet getreurd, woensdagmiddag komen er ook weer mensen kijken. Dat loopt dus best wel aardig.
En nu de badkamer netjes getegeld is, durf ik daar tenminste ook mensen rustig in te laten kijken.

Wat dat betreft is het natuurlijk wel jammer dat we 3 weken weg gaan, maar we zijn met z´n allen wel weer toe aan een paar weekjes Oostenrijk.
Morgen nog even m´n laatste kerstkaarten schrijven, postzegels kopen en dan is dat ook weer gedaan. Ik denk er elk jaar gewoon weer te laat aan om de kaarten te gaan schrijven, want ik heb ze altijd ruim op tijd in huis.

Nu moet ik me wel inhouden om niet al overal Frohe Weihnachten op te gaan zetten, maar dat mag ik volgend jaar al dus ik hou me nog eventjes in....