In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, december 09, 2004

to panfluit or not to panfluit

Vandaag m´n laatste panfluitles gehad. Volgende week gaan we met 2 groepen samen nog een keer lekker spelen en dan is het echt voorbij.
Ik ga niet verder met lessen omdat het gewoonweg te ver is voor me. Vooral omdat de vervolglessen geen uur meer zijn, maar slechts een half uur per keer. En dan vind ik een uur heen en een uur terug veel te veel.

Wel zit ik erover te twijfelen om toch nog een echte concertfluit te kopen. Ik merk toch goed dat m´n eigen fluit niet zo heel best is en ik wil dan toch gewoon graag een echte goeie fluit hebben. Maar ja, dat kost weer veel centjes, dus daar moeten nog een flink aantal nachtjes over geslapen worden denk ik.

zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel, zal ik niet, pffffffff