In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, december 12, 2004

Trots

Het heeft helemaal niets met Oostenrijk te maken, maar ik ben wel ontzettend trots op 2 van mijn kanjers.
Paul en Sabine hebben vandaag alletwee weer meegedaan met een hardloopwedstrijd (onofficieel) en hebben allebei hun persoonlijke record verbroken!
Paul liep over de 4 kilometer 19.58 minuten (hiervoor een goeie 22 minuten) en Sabine liep over de 2 kilometer 13.23 minuten (hiervoor 14.24 minuten).

Het kwam vast ook doordat het vandaag zalig weer is. Lekker koud, met een zonnetje en vrijwel geen wind. Ideaal dus om buiten te zijn. Joris en ik hebben ons dan ook prima vermaakt in de tussentijd.

Nu snel weer aan de huishoudelijke bezigheden, want ik wil het graag bijhouden. Het blijft toch lekker als je mensen binnen een uur kunt laten komen als ze bellen omdat je het allemaal toch wel op orde hebt.

Paul gaat weer verder met tegelen in de badkamer, dus ook dat gaat vandaag alweer een klein stukje mooier worden.