In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, december 17, 2004

Einde van de panfluit

De panfluit is gisteravond aan een vroegtijdig einde gekomen.
Hij moest weer terug naar z´n baas, omdat z´n huidige gebruikster ´m niet meer wil verzorgen. Panfluit triest, gebruikster ook een beetje, maar zij heeft er nog 1 achter de hand waarop ze nu gaat fluiten.

Het was gisteravond erg gezellig op de laatste panfluitbijeenkomst, maar ik ben ook blij dat ik niet meer elke donderdag een uur heen en een uur terug hoef voor 1 klein uurtje les. De belangrijkste zaken heb ik geleerd en daar kan ik nu verder mee oefenen en te zijner tijd kan ik weer gaan uitkijken naar een andere leraar of lerares.

Als afsluiting had ik een panfluit gespoten van soezendeeg. Dat lukt normaalgesproken altijd, maar nu wilde het natuurlijk niet goed genoeg rijzen en was niet overal even gaar helaas. Maar met een flinke peut vanilleslagroom erdoor vonden de mensen op les het erg lekker, dus we gaan er dan toch maar van uit dat het geslaagd was.
Als afsluiting kregen we een oorkonde en een bamboestokje met een bloemetje eraan. Erg leuk bedacht van de lerares.
Van mijn meerijdster kreeg ik nog een grote doos met wieringer jodenkoeken (een soort speculaasachtige koeken in dit geval) en die zullen we van het weekend eens heerlijk op gaan smullen. Ik heb er nu al zin in :-D