In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, april 26, 2005

ik ben er weer

Dat was even een heerlijk weekendje zeg, zo met m'n moeder. We waren naar een vakantieparkje in Overloon en hebben daar 3 heerlijk zonnige dagen gehad. De eerste dag zijn we naar een dierentuintje geweest, waar we ons een kleine 3 uur vermaakt hebben en verder hebben we gewandeld, gekletst, veel gelachen, gevulde olijven, zalm en wat chipjes gesnoept en het gewoon heerlijk rustig gehad.

Vandaag weer helemaal terug in het echte leven helaas. Rond 10 uur komt de taxateur van onze koper het huis bekijken, dus we zijn weer hard bezig met het huis toonbaar te maken (dat was het helaas niet toen ik weer terug kwam, snif snif) zodat ik me in ieder geval niet ongelukkig voel voor wat betreft de troep.

Nu even m'n kopje thee drinken en dan snel weer verder.