In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, april 11, 2007

En toen was de vakantie weer voorbij!

Tenminste, onze vakantie. Mijn familie heeft (gelukkig voor ze) nog wel vakantie.

Gisteravond na het avondeten (de pannekoeken en de ijstaart hebben ons allen minstens 2 kilo extra bezorgd...) zijn de 2 mannen samen naar de sauna in Wörgl gegaan. Marieke en ik hebben gezorgd dat de kinderen veilig in bed belandden.
Pa en ma kwamen ook nog langs om de foto´s die ze die dag geschoten hadden te laten zien, en pa wilde ook graag nog verpletterd worden met een potje pesten.
We hebben ´m eerst 2x laten winnen, maar toen hebben we hem dan ook volledig verpletterd.
Daar de oude niet tegen zijn verlies kan, ging hij toen snel naar huis met de smoes dat ma zo moe was van de hele dag onderweg zijn. Ja, ja daar geloven wij natuurlijk helemaal niets van :)

Marieke en ik hebben verder gezellig zitten kletsen tot de mannen weer terug waren. Toen nog even sterren gekeken. Was weer mooi om te zien. Jammer genoeg was de melkweg dit keer niet te zien, want dat is pas echt mooi.

Vanochtend was het dan weer terug in het echte leven. Vroeg op en met de kinderen naar school gelopen. Weer thuis gekomen meteen aan de slag. Paul is het een en ander voor een klant aan het doen die in het dorp woont, maar via Brixnet internet wil hebben. Geen idee of het gaat lukken, maar Paul probeert het in ieder geval.
Ik heb al een stapel strijk weggewerkt en de afwasmachine maar eens uitgeruimd en de spullen boven geparkeerd. De volgende afwas staat al te draaien en ook de wasmachine en droger zijn weer hard aan het werk.
Dan moet ik zo nog een offerte in mekaar gaan knutselen. Er is me gevraagd om een offerte voor het vertalen van de website van ........ de camping.

WAM en Yvette, dank voor jullie berichten. Leuk om wat te horen.
Paul mist DTO inderdaad. Maar dan voornamelijk als kiespijn! Het werk is iets dat hij zo nu en dan wel mist, gewoon omdat het een heel ander soort werk is dan wat hij nu doet. Alhoewel hij hier ook heel veel plezier in heeft, omdat het toch behoorlijk afwisselend is. Eigen baas zijn heeft als nadeel dat je eigenlijk altijd aan het werk bent als de klant belt, maar zaken kunnen oplossen zoals je ze zelf goed vindt, is toch wel heel erg fijn hoor.

Het weer hier is weer fanfabeltastisch. We moeten allemaal uitkijken dat we niet al te hard verbranden, want het zonnetje is hele dagen aanwezig en flink warm. We kunnen ons niets mooiers voorstellen.

Ook nog even een bedankje voor alle campingmensen die zo lief zijn om spullen voor me mee te nemen. Ik vind het zo lief dat jullie aan me blijven denken ook al ben ik nu dan niet meer op de camping. Echt super. Dank jullie wel.

1 Comments:

At 11 april, 2007 16:14, Blogger Jolanda zei....

Hai petra
ben blij dat je er weer bent
rust lekker uit en zorg dat je weer goed opknapt

Jolanda

 

Een reactie posten

<< Home