In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, maart 21, 2007

sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuw

Vanochtend is de sneeuwruimer weer langs geweest, het was nodig zullen we maar zeggen. De witte vlokjes komen nog steeds naar beneden. Nu weer hele kleine vlokjes, maar vanochtend waren ze heel fatsoenlijk te noemen.
Fijn om toch nog even een beetje winter te beleven, want dat hebben we dit jaar toch wel gemist hoor.

De foto van de schoongemaakte stookketel hebben we helaas niet kunnen maken. De batterij van de fotocamera vond het juist op dat moment nodig om leeg te zijn en als jullie het niet erg vinden, maak ik toch maar geen brandende ketel open om even een fotootje te schieten.

Mijn ernstige duizeligheid is gelukkig weer over, maar dat houdt natuurlijk wel in dat ik nu last van buik- en rugpijn heb. Nou ja, nog een paar dagen en dan hebben we dat ook maar weer gehad.

Had ik trouwens al vermeld dat ik over 4 nachtjes jarig ben?