In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, december 30, 2004

Eet smakelijk!

En daar was het door ons gewenste zonnetje! Sabine en Paul zijn samen met opa en oma op de berg gaan skiën, terwijl Joris en ik ons bij de caravan vermaakt hebben. Ik heb vandaag even een moe dagje, ik vermoed dat de laatste weken slecht slapen er momenteel uit komen. Geeft niet, daar is vakantie per slot van rekening voor.
Joris heeft met Paul ook nog lekker op het oefenbergje achter de camping geskied en dat gaat ook heel erg lekker. Joris heeft het remmen ondertussen door, dus mag de laatste 10 tot 20 meter nu zelf skiën. Hij gaat het liefst zo hard mogelijk, dus dat wordt wat als hij groter is….

Er was vannacht nog lekker een beetje sneeuw gevallen en het vriest behoorlijk dus echt winters weer. We kregen het allemaal erg koud dus ik zit nu (vijf uur ’s middags) lekker binnen met een wijntje.
Zo dadelijk ga ik aan het eten beginnen:
Vooraf een broodje besmeerd met kruidenboter en dat even onder de grill
Dan gesmoorde groenten en aardappels (boerenkool, uien, wortel, aardappels in boter) met varkensschnitzel in spek gebakken.

Eet smakelijk!