In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, december 05, 2004

snif snif dag sinterklaasje

Nou, dat was het dan. Ons laatste Sinterklaasfeest.
Het was ontzettend gezellig. De kinderen hebben mooie kadootjes gekregen en gelukkig niet teveel, wij volwassenen zijn ook erg verwend en hebben ontzettend kunnen lachen om de gedichten. De surprises hebben veel bewondering geoogst en het werd gelukkig niet veel te laat.

Nu zit ik hier met een beetje katterig gevoel. Dit zal ik echt onwijs gaan missen. Niet zozeer de kadootjes, maar de voorpret bij het maken van de gedichten en de surprises. De lol als het op het heerlijke avondje precies die uitwerking heeft die jij hoopte.

Het was erg fijn, maar ik zal u erg gaan missen lieve Sint.

1 Comments:

At 09 december, 2004 18:37, Anonymous Anoniem zei....

Waarom zou je niet doorgaan in oostenrijk met het vieren
van Sinterklaas, dat snap ik niet zo goed je kunt deze traditie toch gewoon voortzetten al zit je in Oostenrijk veel buitenlanders hier hebben ook ieder jaar hun eigen feest maar zijn toch volledig geintregeerd hier.

 

Een reactie posten

<< Home