In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, december 07, 2004

ik ga maar eens in herhaling vallen

Want vandaag ben ik alweer bezig geweest met strijken, strijken, strijken, opruimen, opruimen, poetsen, poetsen en poetsen.
Morgenochtend komt er namelijk weer iemand ons huisje bekijken en het zou toch fijn zijn als ze ook zien wat een leuk huis dit is. Ik maak me nog geen zorgen voor wat betreft de termijn van de verkoop, maar op een bepaald moment zijn natuurlijk wel alle mensen langs geweest die een huis in deze prijsklasse zoeken.

Na een hele dag binnen bezig te zijn geweest net nog even een avondwandelingetje gemaakt door de mist. Erg lekker moet ik zeggen. Helaas ook erg kort, want de kinderen liggen natuurlijk gewoon in bed, dus veel verder dan een rondje om het blok zijn we niet gekomen.

Toch is dat avondwandelingetje ook iets dat ik graag vaker wil doen en zeker ook in Oostenrijk. Meer buiten zijn, is zeker 1 van de dingen die ik daar hoop te kunnen doen, want ik blijf hier te vaak binnen omdat ik het te nat vind buiten.

Zo, dan nu voor de sfeer nog even een mooi plaatje: