In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, februari 09, 2005

bibliotheek en lieve mail

Was ik gisteren nog vergeten te melden dat ik nu ook al geen lid meer ben van de plaatselijke bieb.
Ik ben er de laatste 4 maanden niet eens meer geweest. De bibliothecaresse vond het geloof ik vreemd dat ik m´n lidmaatschap niet tot het laatste moment wilde aanhouden, maar da´s dan jammer voor haar zullen we maar zeggen.


Verder heeft de directrice van de volksschule in Brixen gisteravond al een mailtje teruggestuurd. Dat we natuurlijk langs mogen komen en dat ze zich erop verheugt ons te leren kennen.
Dat is nog eens leuk als iemand zo betrokken is, dat ze om half elf ´s avonds nog werkmail zit te beantwoorden. Ik ben heel benieuwd naar haar en de school.
Dat verhaal horen jullie na 3 maart wel weer, want dan is onze afspraak.