In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, april 04, 2005

HOERA, ons huis is verkocht!

Het is ongelooflijk, zo zit je ontzettend in de zenuwen, zo ben je vreselijk blij!
We kregen een telefoontje van de makelaar dat allebei de partijen geboden hebben en dat we het mooiste bod konden uitzoeken!
Het is echt super!
En het grappige is, dat de mensen die ons huis kopen, maar 1 straat verderop wonen.

Ze wonen duidelijk naar hun zin in deze buurt, maar wilden graag een huis hebben dat wat vrijer ligt (als ik het goed begreep zitten ze nu in een tussenwoning) en ze waren ook erg gecharmeerd van de tuin.

O mens, wat ben ik toch ontzettend blij. Er vallen een heleboel kilo's van mijn schouders af.

Dan gaat nu het echte regelwerk beginnen voor de emigratie.
Morgen worden we door de makelaar gebeld om een afspraak te maken om het voorlopig koopcontract te tekenen en dan is het zaakje echt zo goed als rond. Er moet al heel wat gebeuren wil het dan niet doorgaan.
Tja, wat moet ik verder zeggen, ik kan alleen maar jubelen van blijdschap.

Over een kwartiertje moet ik weer verder met het gewone leven, ik heb dienst bij de speel o theek vandaag dus dan gaan we er weer vandoor.

2 Comments:

At 04 april, 2005 15:07, Anonymous Anoniem zei....

hoi, hoi, hoi....
weer een stap ( en een grote nog wel) verder...
Spannend hoor.
Liefs JO.

 
At 04 april, 2005 15:08, Anonymous Anoniem zei....

Mens, van harte zeg. Dat zal inderdaad een hoop rust gaan geven.
Maar nu moet je wel over andere heel spannende dingen gaan loggen want de verkoop was wel een enorme trekker natuurlijk:)

Lian

 

Een reactie posten

<< Home