In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, maart 30, 2005

Verkouden

Gisteren voelde ik me niet in staat om een stukje af te leveren. Ik ben momenteel snip verkouden (ben ik echt vrijwel nooit) en ik voel me er erg ellendig door.
Ik lag gisteravond om kwart over zeven al in m'n bed en heb er eerlijk gezegd nu ook veel zin in.

Helaas nog niets van de makelaar gehoord over de kijkers die afgelopen zaterdag geweest zijn. Hij zou gisteren of vandaag nog even contact met ze opnemen, dus ik ben heel benieuwd wat dat op gaat leveren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel een beetje spijt heb dat we ons niet hebben ingeschreven voor de open huis dagen komend weekend, maar eerlijk is eerlijk, ik heb er ook nog steeds geen zin in, dus misschien was het toch wel de beste beslissing.

Het blijft heel vreemd hoor, regelmatig kijkers hebben en dan gewoon helemaal niemand die eens een bod doet. Soms word ik daar wel eens een beetje mismoedig van en vraag me echt af wat we nu toch zo fout doen. Echt investeren in het huis is absoluut niet rendabel, dan maken we er straks nog verlies op ook en dat mag toch niet de bedoeling zijn.
Nu ik me niet zo lekker voel, kan ik me voorstellen dat mensen wier huis al meer dan een jaar te koop staat en die al ergens anders wat gekocht hebben op een bepaald moment echt niet meer weten wat ze moeten doen.

Maar goed, als ik van die verkoudheid af ben, voel ik me weer een stuk beter en zie het vast veel zonniger in.