In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, februari 28, 2010

Alweer bijna een week voorbij

En een hectische week is het geweest! Hartstikke lekker natuurlijk, daar doen we het allemaal voor.
Veel mensen langs gehad, nog een aantal bloglezers in het echt gezien (leuk hoor, allemaal hartstikke bedankt voor het langskomen!) met deze en gene bijgepraat.
Ook Paul heeft een vreselijk hectische week gehad, bij hem was het echt teveel bij elkaar, dus om weer even bij te komen, heeft hij het weekend de telefoon uitgeschakeld, zodat het achterstallige werk gedaan kon worden zonder dat hij steeds gestoord werd door allemaal mensen die hun probleem natuurlijk het belangrijkst vinden. Op een bepaald moment moet je zulke beslissingen wel eens nemen, omdat je anders niets meer gedaan krijgt.

Op zaterdagochtend is de nieuwe skilerarenfoto gemaakt, de oude was al zo´n 8 jaar oud en het was dus weer hoogste tijd voor vernieuwing. We zijn heel benieuwd hoe het geworden is, het weer deed in ieder geval goed mee, het zonnetje straalde aan alle kanten. (Nee, ik sta er niet op, ik ben geen skileraar...)
Over een paar weken krijgen we het resultaat te zien, dus ik hoop dat dat nog gebeurt als ik nog in dienst ben.

Vandaag lekker een rustdagje gehouden. Uitgeslapen, ontbijt op bed gekregen van manlief, daarna heb ik nog twee uur vertaalwerk gedaan. Toen was het tijd om eens lekker van het zonnetje te genieten, dus heb ik de hele middag heerlijk bij ons op het terras gezeten.
Nu nog even genieten van de vrije avond, dan kunnen we morgen weer lekker uitgerust aan de slag!