In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, april 15, 2010

De foto

Gisteren hadden we een echte regendag en dat betekent dat Hans niet op het land kan werken....
Dus heb ik hem tussen de middag maar eens gebeld om te vragen wanneer hij de laatste werkzaamheden gedaan wilde hebben en of hij er al aan gedacht had dat de boekhouding van maart toch ook echt naar de boekhoudster moest.
Nou, het is gelukt, om drie uur ´s middags ben ik er maar eens heengegaan (hij zou tussen twee en drie bellen, maar toen hij dat nog niet had gedaan, ben ik zelf maar gegaan). De laatste dingetjes afgemaakt, gezorgd dat de boekhouding klaarlag om naar de boekhoudster te brengen, Hans nog laten zien hoe hij de statistische gegevens uit het skischoolprogramma tevoorschijn kan toveren, afgerekend (jawel...!), nog even kort met Paul erbij staan praten en toen was het seizoen ook voor mij afgesloten.

Om dat goed af te sluiten zijn Paul, de kinderen en ik, een hapje gaan eten in de Kegelstüberl, daar waren we ook de hele winter niet meer geweest, dus ook weer eens gezellig. Daar even leuk met Gottfried bij zitten kleppen en iets na zeven uur naar huis gegaan, want Sabine moest haar huiswerk voor typen nog afmaken.

Daar ik weet dat er een hoop skileraren zitten te wachten op de foto, heb ik een kopie meegesmokkeld en zal deze hier dan ook maar compleet illegaal en in kleinformaat neerzetten, zodat tenminste iedereen weet hoe de foto er uit ziet.

2 Comments:

At 18 april, 2010 19:47, Anonymous Anoniem zei....

Hoi Petra,

maszzel dat je niet hoeft te vliegen. Lekker weekend gehad?

Groet,

Peter

 
At 31 mei, 2010 10:36, Anonymous Anoniem zei....

hee wat leuk dat ik toevallig op deze site terecht kom! Hoe gaat het met jou? & leuk om de foto te zien!:D Ben benieuwd hoe die er volgendjaar op de folder staat.

 

Een reactie posten

<< Home