In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, maart 23, 2010

Gefeliciteerd!

Lang leve Manon! Gefeliciteerd met je 12e verjaardag van ons allemaal!

Tja, wat kan ik verder vertellen. Er gebeurt de laatste dagen niet zoveel. Vrijwel geen gasten, de openingstijden zijn ook teruggedraaid naar 08.00 - 10.30 uur en 15.00 - 17.00 uur. Ook in die tijd is er niet veel te doen, maar gelukkig kan ik nog wat administratieve zaken af gaan ronden.
Afrekeningen voor de reisburo´s klaarmaken kost nog even wat tijd, alhoewel ik ook daar al een heel eind ben, we moeten natuurlijk nog even met de definitieve afrekening wachten tot einde van het seizoen, maar tot zover kan ik al zorgen dat het klaarligt.

Voor het leuk nog even drie foto´s, ik vond ze nog bij Hans op de camera.
Eerst een van de prijsuitreiking na de wedstrijd, daar zie je al een hele groep leraren bij elkaar.

Ook nog een leuk plaatje van het kinderland met daarnaast het iglodorp.


En dan tot slot voor de nieuwsgierigen nog een plaatje van Joris zijn snowboardleraar, Steve (van Ilse en Alex zijn er helaas geen foto´s beschikbaar)



Het is vandaag weer een stralende dag, blauwe lucht, wat heiig en vooral heel veel zon. Ik vond het helemaal niet erg om vanochtend naar m´n werk te wandelen :-)