In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, juli 06, 2010

Facebook

Volgens mij had ik ook nog niet echt verteld dat ik momenteel helemaal into Facebook ben. Daar hebben ze allemaal leuke gratis spellen (je kunt er ook geld in investeren, maar dat doet deze zuinige dame niet), die ik aan het spelen ben als ik achter de pc aan het werk ben. Bij veel van de spellen kun je eventjes een actie uitvoeren, dan zijn je punten op en moet je weer een tijd wachten voordat je weer wat kunt doen.
Ideaal dus voor tussendoor.

Voor de rest ben ik vriendjes geworden met de helft van de twintigers uit Brixen, erg leuk om te zien wat die allemaal doen en schrijven. Het geschreven dialect vliegt je om de oren :)

Degenen die ook een facebook account hebben en ook dol zijn op spelletjes, voeg me gerust aan je lijst toe hoor. Even zoeken op Petra Leijten/Leyten uit Brixen im Thale, dan vind je me zo.
Tot mails/speels!