In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, mei 20, 2010

Heel goed advies uit een oud liedje. Kennen jullie deze nog?



Ik heb expres de versie gekozen waarbij je de tekst kan meelezen.
Ik weet nog dat dit gedraaid werd en vond het wel grappig. Nu begrijp ik wat hij zegt....
Daar ik me er alleen maar bij aan kan sluiten, wil ik het iedereen die dit leest ook graag meegeven.

GEBRUIK ZONNEBRANDCRÈME!!
Liefs, Petra

1 Comments:

At 05 juni, 2010 12:50, Anonymous Anoniem zei....

Hoi petra, Toch niet te veel zonnenbrandcreme gesmeerd. Volgens mij begint het nu pas een beetje te zomeren bij jullie. Zit vast lekker op jullie nieuwe terras tre genieten, want het blijft stil op je blog.

Ik, wordt waarschijnlijk te oud, want het lied zegt mij niks.

Groet uit een zonnig Nederland..


Peter

 

Een reactie posten

<< Home