In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, april 27, 2011

En toen was er weer school.....

ik weet dat ik op dit gebied een zeurpiet ben, maar ooooooooh, wat heb ik toch een hekel aan om 6 uur opstaan!
Daar de vakantie nu voorbij is en we toch een flink aantal kilootjes zijn aangekomen, nu weer braaf eten volgens Atkins. Het ontbijt bestond uit omelet met gebakken worstjes, op zich natuurlijk helemaal niet slecht.
Tussen de middag hadden we mediterraans stoofvlees met een heel dun plakje watermeloen als toetje, tja je moet het lijnen jezelf natuurlijk niet tegen maken :-D
Avondeten wordt een omeletje met garnalen en een prei-roomsaus.

De groentenkist is weer gekomen dus alhoewel er sommige dingen bijzitten die we in deze eerste fase eigenlijk niet mogen hebben vanwege teveel koolhydraten, verwerk ik ze toch, maar in heel kleine hoeveelheden per keer, zodat we niet alles weg hoeven geven.

Voor de rest een gewoon dagje bestaand uit huishouden, vertaalwerk en zo hier en daar een spelletje op de computer. Ook op youtube nog even filmpjes gekeken en daarbij weer erg moeten grinniken om Gwar.
Tere zieltjes kunnen dit filmpje beter niet afspelen...