In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, maart 26, 2012

Balen

Iedereen hartelijk bedankt voor de lieve verjaardags- en beterschapswensen.
Morgen gaat de dokter weer een onderzoekje doen en dan hoop ik meer te horen. We zullen het wel zien.

Vandaag heb ik gelukkig ook nog twee uurtjes vertaalwerk kunnen doen. Dat zorgt er toch wel voor dat ik me een stuk minder verveel. Moet alleen wel opletten dat ik niet te lang in de lig-zithouding blijf. Dat zitten is nu eenmaal niet goed voor de wond.

Voor de rest kregen we vandaag vervelend nieuws. Sabine is niet aangenomen voor de opleiding :-( Ze hadden erg veel aanmeldingen gehad waardoor er dit jaar veel mensen moesten afvallen.
Nu moeten we dus dringend op zoek naar iets anders voor haar. Want thuiszitten gaat het natuurlijk niet worden!

Balen, maar goed, ook daar vinden we wel weer iets op.

1 Comments:

At 26 maart, 2012 19:54, Anonymous Anoniem zei....

Dat is balen voor Sabine, ik weet dat je in Graz een goede opleiding hebt, misschien te ver weg, net zoals München of GLU in Utrecht of Grafisch Lyceum Rotterdam. Misschien daar eens informeren of ze goede zuster opleidingen bij jullie in de buurt kennen.

Groet,

Peter

 

Een reactie posten

<< Home