In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, april 13, 2013

Uitgebreide lunch

Vandaag is zo´n dag dat we trek hebben. Zin om verwend te worden.
Sabine en ik moesten sowieso naar de Billa om shampoo met korting in te slaan en daar namen we ook een lekker pompoenpittenbrood mee.
 als je dat dan belegt met:






daarbij een flinke beker melk, dan heb je echt een koningsmaal! Omdat we zoveel trek hadden, is het brood (500 gram) helemaal opgekomen en voelen wij ons de koning te rijk :)

Fijn weekend!!!

1 Comments:

At 19 april, 2013 08:04, Anonymous Anoniem zei....

Eet smakelijk, ik mis alleen de mierikswortel nog ;-)

O wat ging ik nat de eerste keer dat ik een kalte platte bestelde en een flinke hap nam van die geel witte sliertjes.

groet Peter

 

Een reactie posten

<< Home