In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, januari 09, 2015

Mooi

De prachtig mooie ochtendlucht zorgde er voor dat ik snel mijn fototoestelletje trok vanochtend en eerst even 2 foto´s maakte. Jammergenoeg is mijn cameraatje natuurlijk niet bepaald van topkwaliteit, wat ervoor zorgt dat de subtiele paarstinten toch zijn weggevallen, maar ook zo blijven het indrukwekkende foto´s.

2 Minuten later was er al niets meer van al het paars en roze te zien en waren er alleen maar (ook mooi) blauwtinten over.

Ik heb vandaag een flinke poetssessie in het huis gehouden, dus nu zijn de wc´s, de badkamer en de keuken weer toppie. Paul is hard heen en weer gereden tussen klanten en het ophalen en wegbrengen van de kinderen.
Joris ging vanmiddag gezellig naar vriendje Marc om te spelen, terwijl Sabine vrijwel meteen na thuiskomst weer door mocht naar de fysiotherapeut. Ze loopt ineens een heel stuk rechter. Daar moet ze zelf nog heel erg aan wennen, want ze heeft nu continu het idee dat ze omvalt.

Voor vanavond heb ik lekker spinazieknödels gemaakt met licht gebruinde boter en geraspte parmezaanse kaas. Heerlijk smullen. Het was een wat hectische vrijdag en morgen, morgen mogen we weer heerlijk uitslapen! Joepie!!!!