In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, december 03, 2014

Paarse bio wortels

Vanochtend kreeg ik eerst een uurtje vertaalwerk toegestuurd, wat ik heerlijk vind nadat ik gisteren vrijwel de hele dag heb lopen poetsen.
Toen volgde een ontzettend leuk telefoontje; vrienden Patrick en Yvette zijn samen lekker een weekje op vakantie en komen morgenavond onze kant op! Leuk, leuk, leuk, ik verheug me er nu al op :)

Sabine is vanuit school meteen met vriendin Marina meegegaan en blijft daar ook slapen. Favoriete muziekleraar Herr Beyer is morgen jarig en de dames gaan cupcakes voor hem bakken. Iets met Zebra cupcakes zei Sabine, dus ik ben heel benieuwd!
O ja, de jarige Job hier boven op de foto tijdens het examenfeest. Even gepikt van de facebooksite van Sabine´s school.


Joris, Paul en ik hebben vanavond eenvoudig gegeten, nl. Cordon blue. Paul at daarbij een witlofsalade, Joris en ik een flinke portie biologische wortels. Heel grappig, want het waren paarse wortels (van buiten). Smaken deden ze gewoon naar wortel, maar de optiek maakte het erg mooi.


Verder ben ik hard bezig geweest met het bijwerken van de webshop. Vandaag zijn de kerst-stencilsjablonen er op gekomen. Hopelijk zijn er geïnteresseerden in onze Oostenrijkse vriendenkring...