In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, december 02, 2014

Joepie, ik kan weer horen!

Ik had er nog niet over geschreven, maar ik heb al weken last van het feit dat m´n oren verstopt zitten. Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik een koutje gevat had, maar het ging maar niet over.
Dus gisterochtend eerst maar eens langs de dokter gegaan. En jawel!! voor het eerst in m´n leven moest ik m´n oren laten uitspuiten.
Tjonge jonge jonge, ik begin me wel oud te voelen hoor, de kwaaltjes dienen zich aan...

Vandaag trouwens ook nog een leuke verrassing gekregen. Een pakje van de Sint!!!
Paul en ik hebben ´m snel verstopt, zodat de kinderen ´m nog niet zien, want die gaan we vrijdag pas uitpakken!
 
 
Paul en Sabine gingen om vijf uur weer braaf naar de sportschool en in de tussentijd maakte ik het avondeten klaar.
Stukjes paprika, fijn gesneden sjalotjes en in plakjes gesneden varkensworstjes. Bakken in olijfolie, kruiden met een bouillonblokje, in een klein beetje water laten stoven en dan gekookte rijst erbij. Snel, makkelijk en redelijk gezond op een dag dat je anders misschien naar afhaaleten gegrepen had.