In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, november 13, 2004

twijfels en ongeduld

Hoe dichtbij kunnen tegenovergestelde gevoelens toch bij mekaar liggen.
Ik wil ontzettend graag snel naar Oostenrijk. Het duurt me allemaal veel te lang, vooral als ik dan die sneeuw weer zie liggen en lees dat één van de mensen in Oostenrijk alweer op de lange latten staat.

Aan de andere kant heb ik erg pijn in m'n bekken en vraag ik me af of het wel verstandig is om te gaan. Het zal waarschijnlijk toch betekenen dat ik ook weer buitenshuis aan de slag moet en als ik na een paar dagen doorwerken al zoveel last heb, hoeveel heb ik dat dan wel niet als ik mijn eigen pensionnetje (ooit) wil gaan runnen.
Twijfels, twijfels en ondertussen natuurlijk gewoon weer verder met de deuren verven zodat het huis er voor de verkoop wat beter uitziet en dan ergens achterin je hoofd dat stemmetje horen dat zegt: "zie je wel, je had gewoon je mond moeten houden en alles lekker zo laten als het is".

Maar mijn gevoel zegt toch echt iets anders......