In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, november 22, 2004

Update

Ik zag dat ik jullie nog niet had verteld over de afloop van onze medewerking aan het programma van de EO.
We gaan daar niet aan meedoen, omdat het christelijke geloof voor ons niet de drijfveer is om iets heel anders te gaan doen. Op zich wel een beetje jammer, want gratis publiciteit is natuurlijk wel heel handig, alhoewel je maar moet zien of je je bedrijf goed in beeld kunt krijgen.
En bij ons is er natuurlijk ook nog steeds de mogelijkheid dat we niet eens een bedrijf gaan beginnen dus wat dat betreft is het maar de vraag of het ook nog voordelen oplevert.

Afgelopen weekeinde heb ik trouwens ook nog een kookrubriekje in mekaar gezet voor het kerstnummer van Mag het wat minder zijn? een blad over consuminderen. Heel leuk om te doen, maar het kost altijd meer tijd dan je van tevoren denkt, dus bij het volgende nummer zal ik toch echt wat eerder moeten beginnen.

Vandaag ga ik ook nog folderen voor de speel o theek hier in het dorp (tja, je bent bestuurslid of niet). Een koude aangelegenheid kan ik je vertellen, want er staat hier een behoorlijk koude wind. Ik had het eigenlijk gisteren willen doen, maar toen moest het huis natuurlijk weer aan kant voor die mensen die kwamen kijken en daarna moesten we ook nog even langs m´n schoonouders waardoor het alweer etenstijd was toen we thuiskwamen. Een mens heeft het toch druk zonder dat ´ie er erg in heeft.