In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, december 31, 2004

Guten Rutsch

Wegens alweer een ontzettend slechte nacht, vandaag een gat in de dag mogen slapen van Paul. Toen ik om 13.00 uur wakker werd gemaakt door Joris, scheen het zonnetje al lekker. Het is weer ontzettend koud, maar dat maakt het weer natuurlijk alleen maar beter.
De sneeuwbar voor vanavond is gisteren al door de mannen in mekaar gezet, dus de oliebollen en appelflappen kunnen weer lekker daar gebakken gaan worden. Dat is op ons paadje hier traditie. We kopen geen oliebollen of appelflappen, maar ze worden buiten in de vrieskou zelf gebakken.
Dat het bakken daardoor niet zo snel en niet altijd even supergoed verloopt, ach…..kleinigheidje.

Verder hebben we ondertussen alweer 2 nieuwe mensen die ons huis willen komen bekijken (nou ja, 1 zeker, 1 vrijwel zeker) dus dat is ook weer mooi.
Gisteravond had ik ook nog een hypotheekverkoper aan de lijn, die ons wel een nieuwe hypotheek wilde verkopen. Maar ik vond dat toch echt niet zo heel erg nodig, haha. Gelukkig kon hij zich dat volledig voorstellen toen hij hoorde dat we gaan emigreren. Alhoewel hij toch nog even snel probeerde te zeggen dat hij als het echt nodig was echt wel even kon kijken of hij niet toch iets voor ons kon regelen. Goeie zakenman J
Dan rest mij verder niets meer dan jullie allemaal een ‘guten Rutsch ins neue Jahr’ te wensen.