In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, februari 28, 2005

eentonig

Het wordt eentonig, maar vandaag alweer heerlijk weer. Koud, flink onder nul, met een prachtig zonnetje. Paul en de kinderen hebben vandaag lekker geskied. Ik heb de rits in de voortent deels gerepareerd (het naaiwerk had losgelaten, dus moest weer opnieuw), daar ga ik morgen weer mee verder en ik heb een lekker wandelingetje gemaakt. Niet te ver, want m’n bloeddruk ligt weer ergens op de grond dus ik kan niet heel veel hebben, maar het was weer zalig.
Verder heeft Paul een afspraak gemaakt met mevrouw Laihartinger voor morgen, zodat we de afspraken over het huurcontract op papier kunnen gaan zetten en het een en ander alvast kunnen regelen. Dan hebben we dat tenminste afgesloten.

Donderdag nog een afspraak op de Volksschule en dat is tot zover ons werk deze vakantie. De rest regelen we wel per email of per ouderwetse brief of telefoon. We hebben nu wel even genoeg geregeld in onze vakanties.