In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, februari 14, 2005

wat is internet toch een gaaf medium

We kunnen op onze eigen computer heerlijk naar de uitzendingen van Tirol heute kijken. Heerlijk om te zien. Die uitzendingen zijn een beetje als de nederlandse provinciale zenders. Niet alleen maar ellende, maar ook veel aandacht voor leuke zaken die in de provincie plaatsvinden.
Vandaag een kleine special over skiër Benni Raich en een item over een vrouw van 95 en een man van 87 die 3 weken geleden getrouwd zijn. Zo leuk om te zien.
En dan natuurlijk ook steeds prachtige beelden van ons favoriete land, wat wil een mens nog meer.

En als ik dan weer lees over alle sneeuw die momenteel weer naar beneden valt in Oostenrijk, dan weet ik zeker dat ik het daar echt eens wil proberen. (heb alleen nog een beetje moeite met het volgen van het tirools, merk ik bij het interview met Benni Raich :-) )