In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, februari 23, 2005

ik krijg afkikverschijnselen

Mens, ik zit me hier een partij te trillen achter m´n pc! Al 3 dagen geen blog geschreven, het is eigenlijk ongehoord. Hoe kan ik mijn beeldbuiskindertjes dan vermaken?

Als ik ooit het record van meneer de uil wil verbeteren (bij hoeveel uitzendingen ligt dat eigenlijk?) dan moet ik natuurlijk wel dagelijks blijven schrijven.

Dat doet me eraan denken dat het dus eigenlijk ook wel ontzettend knap is geweest van de schrijvers van de fabeltjeskrant. Elke dag weer een leuke uitzending in elkaar zetten is bepaald geen sinecure! Dan hoef ik alleen maar één of ander kletsverhaaltje neer te typen en da´s alles. Het hoeft niet eens leuk of grappig te zijn, alhoewel ik van een buurvrouw van ons al hoorde dat ze pas ongelooflijk moest lachen om 1 van m´n stukjes (dank je Trea :-) ).

O jee, deze blog gaat natuurlijk niet over de fabeltjeskrant, maar over Oostenrijk. Maar daarover weet ik nu juist helemaal niets te vertellen, behalve dat het er koud is en dat er erg veel sneeuw ligt. Natuurlijk kan ik jullie allemaal ook weer jaloers maken door te vertellen dat wij in de nacht van vrijdag op zaterdag daar weer naartoe rijden, maar dat zal ik niet doen.

Ik zal jullie gewoon weer op de hoogte brengen van het laatste nieuws en dat is:
Vandaag hadden wij weer een kijker (nou ja, kijkster in dit geval), maar die had vandaag een giga lijst met bezichtigingen dus om nu te verwachten dat we hier een bod van gaan krijgen....... Ik denk het niet. Gelukkig is de makelaar al zo vriendelijk geweest om z´n eerste voorschotnota alvast aan ons te presenteren (heel slim, dan heeft hij de advertentiekosten er in ieder geval uit) en onze auto had ook weer een veel grotere beurt nodig dan verwacht dus wij zijn weer een dikke 1000 euro lichter. Hopelijk voelen jullie je nu weer beter en niet meer zo jaloers dat wij lekker zaterdag weer in Oostenrijk zitten, hihi.

Dan sluiten we af met een fijne bekende zin:

Oogjes dicht, snaveltjes toe, slaap lekker.....

1 Comments:

At 24 februari, 2005 09:06, Anonymous Anoniem zei....

Petra,

Goede reis en een fijn verblijf in Oostenrijk. Ik vind je stukjes erg leuk om te lezen, want ik was ook altijd graag in Oostenrijk :-)

Groetjes, Lida (van dgg)

 

Een reactie posten

<< Home