In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, maart 05, 2005

de tijd vliegt nog altijd

Tjonge jonge, wat gaat de tijd toch snel. Alweer de laatste dag van deze vakantie. Morgenochtend gaan we weer vertrekken en dan duurt het voor mij toch echt tot augustus voordat ik hier weer naartoe mag. Dan weliswaar definitief, maar toch zijn het nog weer 5 maanden en dat is best lang.
Vandaag had ik best een beetje een baaldag daardoor, maar het was toch wel weer een mooie dag. Weer een lekker zonnetje gehad en op het eind van de dag nog even wat wolkjes. Er wordt nog wat sneeuw verwacht dus ik ben benieuwd.

Sabine is vandaag in haar eentje helemaal de kandleralm afgeskied. Ze was met een vriendje, maar die was uit de lift gevallen met z’n snowboard en dat had ze te laat pas gemerkt. Daardoor stond ze ineens in haar eentje boven. De kandleralm is een rode piste, dus dat is best lastig, maar ze is niet in paniek geraakt en gewoon naar beneden geskied. Wij zijn trots op onze dochter kan ik jullie wel vertellen!

Ik baal aan de ene kant ook nog best een beetje dat we nog geen huis hebben gevonden, maar dat komt vast wel.