In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, maart 07, 2005

weer helemaal thuis

Tjonge, wat ben je toch weer snel in je dagelijkse ritme na zo´n vakantie.
Vanochtend eerst Sabine naar school gebracht, toen met Paul boodschappen gedaan en daarna meteen door naar een vergadering van de speel o theek.
Na het draaien van de nodige wassen met Joris, Sabine en vriendinnetje weer naar de speel o theek gelopen omdat ik daar vanmiddag dienst had.
M´n kilometers heb ik vandaag wel gemaakt, alleen het tempo had wat mij betreft toch wel een ietsie pietsie hoger mogen liggen. Man, wat lopen die kinderen toch langzaam, het is echt erg.

Wat wel leuk is, is dat er nog steeds wat sneeuw ligt. Toen we gisteravond thuiskwamen, lag er nog een hele hoop, dat is nu toch zeker met de helft verminderd als het niet meer is (snif snif).
Ik ben erg benieuwd hoeveel er morgen nog ligt, maar ik vrees met grote vreze dat het bijna niets meer zal zijn. Erg jammer, want de kinderen hadden zich erg verheugd op het maken van een sneeuwpop.
Gelukkig heeft Sabine vandaag met d´r vriendinnetje nog snel 2 sneeuwpopjes in mekaar kunnen zetten dus dat is nog wat.

Volgende winter verwacht ik toch wat meer daarvan :-) In Oostenrijk schijnt de sneeuw toch iets langer te blijven liggen dan hierzo.