In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, mei 07, 2005

Taart!

En ja hoor, de taart is helemaal geslaagd! Voor het resultaat mogen jullie mijn andere pagina even bezoeken cake van petra.
Daarop staat de sponge bob taart van vandaag en ook nog (eindelijk, schaam schaam) de taart die ik gemaakt heb toen ons nieuwste nichtje afgelopen december (de 18e om precies te zijn) geboren was. De taart zelf was dat keer niet het grote kunststuk, dat waren de poppetjes die ik erbij gemaakt had. Een moedermuis en een babymuisje in een half eierdopje.

Dat was het even voor vandaag, ik heb bij uitzondering namelijk eens zin om tv te kijken en ga dat dan ook lekker doen.