In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, juni 23, 2005

Het weer

Wat is het weer een mooi zomerweertje hier, we hebben vandaag echt genoten. Wat wel een nadeel is, is dat het zo ontzettend lang klef blijft hierzo.
Daar hadden we de afgelopen dagen in Oostenrijk totaal geen last van, 's avonds na 20.00 uur zakt de zon achter Hohe Salve weg en dat scheelt een heel stuk hoor, dan wordt het meteen koeler.

Sabine komt net ook al vragen om wat te drinken omdat ze niet kan slapen door de hitte. Het is weer ontzettend heet, dat moet gezegd.

Nu, ga ik even lekker voor de tv hangen. Daar heb ik nu echt even zin in.

1 Comments:

At 26 juni, 2005 17:04, Anonymous Anoniem zei....

Hoi Petra, Ik volg alweer een tijdje jouw weblog. Heel leuk om te lezen. Ik heb het idee dat ik naar "het roer om" kijk. Wij kunnen er ook wel wat bij voorstellen dat jullie Nederland willen verlaten en kijken hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat. Hopelijk kunnen jullie in Oostenrijk jullie dromen verwezenlijken. Ik zal jullie blijven volgen. Groet uit Alkmaar

 

Een reactie posten

<< Home