In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, december 26, 2006

2e kerstdag

2e kerstdag alweer. Tijd vliegt als het gezellig is.

Gistermiddag nog even de douches leeggehaald en gecontroleerd. Verder met Paul en Christoph nog een tijd staan praten over allerlei ideeën die Christoph heeft voor de camping. Dat soort dingen zijn altijd erg leuk om te doen.

Toen richting huis gereden, terwijl we aan het denken waren wat we moesten gaan eten. Paul zou namelijk iets voor het eten verzinnen, maar dat was hij vergeten vanwege de drukte. Gisterochtend stond namelijk ineens dokter Fuchs hier op de camping om aan mij te vragen waar ik m´n man gelaten had. Dus ik zoek in m´n binnenzakken, maar toen ik Paul daar niet vond heb ik de dokter maar even Paul z´n kaartje gegeven. Dokter bleek een behoorlijk probleem te hebben met de computer waarop z´n boekhouding staat dus dat moest met grote spoed gerepareerd worden. En tja, dan is zo de helft van je vrije dag weer weg.

Ter hoogte van Reitlwirt zette Paul de auto stil, waarna we even zijn gaan vragen of ze daar nog plaats hadden. En we hadden geluk! Er waren nog 2 tafeltjes vrij waarvan wij er dus 1 gezellig in de Stube hebben gekozen. De kinderen thuis op gaan halen en toen heerlijk uitgebreid (dus met voor- en nagerecht, doen we niet vaak) gaan eten.
Thuisgekomen heb ik de kinderen rustigjes aan naar bed gedirigeerd en is Paul naar Papalapub gegaan om daar even te praten over zijn optreden als Disc-Jockey met oud en nieuw.
Ja, jullie lezen het goed, Paul is gevraagd om met oud en nieuw te draaien! Supergaaf natuurlijk dus hij heeft zonder mij te vragen daar meteen ja op gezegd. Nu had ik hem ook neergemept als hij had afgeslagen. Dat is nu net iets waarover we het al een paar keer hebben gehad. Paul heeft vroeger met twee vrienden een drive-in show gehad en zo nu en dan mist hij dat best wel.
Moeten we alleen nog een oppas hebben voor die avond, want ik wil dat natuurlijk ook meemaken ondanks dat ik 1 januari echt ook om 8 uur al aanwezig moet zijn voor het opruimen van het vuurwerk van onze gasten van de piste.

Vandaag ben ik de middag vrij. Weinig loos dus Christoph heeft besloten dat ik maar eens wat tijd met mijn familie door moet brengen. Toch lief van ´m. Hij had ook kunnen besluiten dat hij vanmiddag maar eens een keer wil gaan skiën..