In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, december 18, 2006

SNEEUW

HOERA, vandaag kwam het dan eindelijk naar beneden gevallen. Dat fijne witte spul. Het werd wel eens tijd hoor. Het ziet er zo tenminste weer echt winters uit.

Gisteren waren er, tegen onze verwachting in, al een heel aantal vaste gasten gekomen. Wel weer erg leuk. Ik was gisteren op de camping omdat er dus iemand zou komen (inderdaad ZOU, is niet geweest) om de hut te bekijken. En ik dacht, ach dat combineer ik dan wel met het schoonmaken van het buro dat ik nog moet doen. Het buro is ondertussen schoongepoetst, terwijl ik ondertussen heel wat heb kunnen zwaaien naar mensen die in die tijd aankwamen.
1 klein minpuntje....wij hebben het 2e sanitairgebouw net nog niet klaar. Omdat we de mensen pas vanaf donderdag verwachtten, hebben we voor morgen pas de afspraak met de loodgieter staan die nog iets aan de verwarming daar moet regelen (tja Oostenrijk hè, alles altijd pas op het laatste moment). Nou ja, komt ook wel weer goed.

Met een beetje geluk kan ik morgen dan het buro in de kerstsfeer gaan inrichten, als mijn geliefde collega dan tenminste wel de versiering meebrengt, en dan worden de huurcaravans ook opgeleverd door onze caravanverhuurder. Hij was nog niet helemaal klaar..... Ik moet er nog steeds aan wennen hoor, dat alles altijd op het laatst gebeurt, maar goed ik ben hier natuurlijk pas ruim een jaar dus wie weet hoe ik zelf over een paar jaar ben :)

Voor de rest weinig nieuws van deze kant, behalve druk druk druk.
De kinderen verheugen zich alweer erg op de vakantie, ze zijn er echt aan toe. Gisteren kreeg ik voor mezelf al een fles eau de parfum van 1 van onze gasten en vandaag alweer een tas vol lekkers voor ons en de kinders. Ik voel me echt een geluksvogel hoor met zoveel lieve mensen op de camping.
Als ik dan ook nog eens het compliment krijg van iemand dat hij en z´n vrouw het erg jammer hadden gevonden als ik echt niet meer terug was gekomen na de ruzie met cheflief dan vind ik dat toch wel erg leuk.

Ook wil ik via deze weg nog de mensen bedanken die de moeite nemen om de camping of mijn persoontje een kerstkaart te sturen. Hartstikke bedankt!
Ik stuur zelf eigenlijk nooit kerstkaarten dus voel je alsjeblieft niet achtergesteld als je niets van me krijgt.

Nu moeten we ons met z´n allen nog maar even bezighouden met het duimen voor een flink pak sneeuw.
Ik mis de winter van vorig jaar best wel een beetje hoor........