In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, april 17, 2007

Voortgang bouw Feriendorf ofwel Resort Brixen

Ik had al een tijdje foto´s klaarstaan, maar nog geen puf gehad om ze hier neer te zetten.
Omdat ik voor de site van het resort toch foto´s uit moet zoeken, zet ik ze hier alvast op een rijtje voor jullie. Van het begin tot de laatste foto´s van afgelopen vrijdag.

Het plan:


Eerst werd het stuk gemaaid:


Toen afgepaald:


Waarna de eerste graafwerkzaamheden begonnen:



Hier ontstaat de aanvoerstraat en de eerste huisjes:


Eerst graaf je een gat:


Daar stort je dan een betonbodem in:


2 naast mekaar ziet er ook leuk uit:


Dan zet je er muurtjes omheen (en ik op een heel wiebelig plankje om een foto te maken, brrrr):


Waarna de benedenverdieping klaar is en de volgende betonvloer gestort kan worden:


Nu gaat het in een rap tempo:


En zo is ´ie al bijna af (nou ja bijna....):


Nog 2 overzichtsfoto´s van het bouwterrein: