In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, mei 31, 2008

studie kost veel tijd

Daar de rest van het werk momenteel niet veel om het lijf heeft, heb ik me compleet op m´n studie gestort.
Vind het echt superleuk om te doen en ben al lang niet meer zo ontzettend enthousiast ergens over geweest. Ondertussen ben ik bezig met het opzetten van een website en contact aan het zoeken met ontwerpers voor een eigen logo.

Ik heb een hele hoop ideeën die ik uit wil gaan voeren en moet mezelf echt in toom houden, want ik begin nu aan van alles en nog wat, maar ken mezelf dan komt er niets echt af.

Ik probeer ook een hoop van mijn leerwerk buiten te doen, want het zonnetje schijnt weer dat het een lieve lust is.
Straks nog bij wat mensen langs om te kijken of we iets kunnen organiseren voor de 19e juni als de eerstvolgende bijeenkomst van de jonge ondernemers bij ons is.

En verder zien we wel, gewoon lekker van het weekeinde genieten denk ik maar.