In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, december 18, 2009

sorry

al een paar dagen niets meer geschreven. Druk, druk en ongesteld geworden. Slechte combinatie.

Daar m´n hersens op dit moment niet meewillen, is het ook moeilijk voor me om me te herinneren wat er in de afgelopen dagen gebeurd is.
Gistermiddag is Joris in ieder geval weer meegeweest naar het buro, omdat hij z´n huiswerk nog moest maken en het erg handig is als er dan iemand op hem past. Hij vond het prachtig, want er kwam een nieuwe snowboardleraar aan en dat was natuurlijk al heel leuk. Het meegekomen buurmeisje (jaar of 19) was natuurlijk nog veel interessanter :) Meneer wist weer niet hoe ontzettend hij op moest scheppen over alles wat hij allemaal kan.
Ik hoorde hem op een bepaald moment zeggen: "ja, maar ik ben dan natuurlijk ook tweetalig!" Echt met zo´n ongelooflijk "kijk-mij-eens-interessant-zijn"-toontje erbij. Het was weer om je te bescheuren.

Voor de rest kan ik alleen maar vertellen dat het hier hartstikke mooi is met al die sneeuw.
En ik heb foto´s uit NL gezien waar de sneeuw er ook mooi bijligt! Joepie! Het wordt eindelijk echt winter in Europa.