In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, mei 05, 2011

Nieuws!!

Vandaag kreeg ik deze binnen. Als je goed kijkt, dan zul je zien dat het een studentenpas is. En wel één met mijn naam er op! (voor degenen die mij alleen als Petra Leijten kennen, dit is dus de naam waarmee ik op mijn ID-kaart genoteerd sta, Leijten moet je op de achterkant zoeken :-)  ).
Ik ga bij de Fernuni Hagen (in Duitsland dus) de eerste module van de studie onderwijswetenschappen/bildungswissenschaften volgen. Om eens te kijken of deze studie wat voor mij is.
Mocht dat zo zijn, dan ben ik de volgende 3 tot 4 jaar fulltime student. Ik zal mijn vorderingen hier in ieder geval melden.

De vorderingen van  Sabine en mij voor wat betreft het sporten zijn ook leuk, we hebben allebei bij de tweede les al een oefening met wat meer gewicht gedaan. Zaterdag gaan we voor de volgende keer en hebben allebei weer plannen om zo hier en daar een ietsje zwaarder te gaan of juist iets meer herhalingen in te bouwen.

Tot zover het nieuws, volgende keer volgt er vast weer meer!