In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, november 26, 2004

Plannen maken, panfluiten en alweer.......taart!

Naar aanleiding van alle advertenties en het feit dat we nu nog maar net iets meer dan 8 maanden hebben voordat we gaan verkassen, worden de plannen steeds meer van het fantasie stadium richting echte voorbereidingen getrokken.
We zijn van plan om met de kerstvakantie onze ogen heel goed de kost te gaan geven en met veel mensen te praten. Natuurlijk gaan we ook gewoon uitgebreid skiën, maar dat wordt ook deze vakantie toch wat meer bijzaak.
We zijn al hard bezig een brief te dichten aan de campingeigenaar die z´n camping wil verpachten en verder flink aan het rondkijken naar pensionnetjes in een wintersportgebied.
Vermoedelijk gaan we ook nog een keer bij de bank praten om eens te kijken wat zij verwachten dat we kunnen lenen. Het is toch altijd prettig om dat duidelijk op papier te hebben.
Wij weten ongeveer wat we mee kunnen nemen aan geld en zij kunnen ons dan waarschijnlijk een hoop dromen afnemen (snif, maar wel goed).

Gisteren heb ik even niet hier geschreven omdat ik weer hard bezig was met mijn panfluitles. Het wordt steeds leuker en ik vind het echt jammer dat ik er aan het eind van deze cursus niet mee door kan gaan. Maar het word me echt teveel om steeds 2 uur reistijd kwijt te zijn voor maar 1 uurtje les.

Vandaag ben ik weer hard aan de slag. Er moet morgen een meneertjes en mevrouwtjes taart afgeleverd gaan worden bij een nichtje van ons, die dan haar verjaardag viert.
Weer erg leuk om te doen, maar ook dan waarschijnlijk weer geen nieuwe mail hierzo.
(alhoewel, misschien een foto´tje van de taart).