In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, mei 24, 2005

Ik weet het even niet meer

Momenteel zit ik echt even in een soort van schrijversdipje. Ik heb geen idee wat ik nu nog moet schrijven wat interessant is.
Op dit moment gebeurt er gewoon helemaal niets, behalve dan misschien dat het dagelijkse werk gewoon doorgaat. Ik heb net weer de afwas weggewerkt (bleeegh), de was is bijna helemaal gedaan, opgehangen en het droge spul gestreken. Ik weet dat we vanavond lekker een groentecurry gaan eten (jummie, heb ik echt zin in), want ik heb allerlei groenterestjes die op moeten voordat ze weg gaan lopen
Maar verder.......
Het Oostenrijk front blijft stil, de tandarts stuurt weer een rekening, met de nipo enquetes heb ik weer een blokker bon van E 10,- verdiend, gisteren heb ik het gras gemaaid en het achterpad geveegd, ik luister al de hele ochtend en middag naar radio Tirol via internet en Joris heeft lekker geslapen.