In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, mei 25, 2005

lang zal die leven! en de huismeester

Lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal die leven in de gloria, in de gloria, in de gloria, hieperdepiep HOERA!
Bij deze even mijn broertje Dirk van harte feliciteren met z'n verjaardag.
Nog vele jaren van ons allemaal.

Verder kreeg ik vandaag antwoord van de eigenaren van het appartementencomplex in het Kleinwalsertal. Zoals (enigszins) verwacht, is de keuze niet op ons gevallen.
Niet omdat we niet goed genoeg zouden zijn, maar omdat ze liever een einheimische voor het huismeesterschap wilden. En er is een echtpaar gevonden uit het Kleinwalsertal dat de taak graag op zich wilde nemen, dus is dit avontuur voor ons weer over. Jammer, maar aan de andere kant kunnen we ons nu tenminste helemaal richten op onze zoektocht in Brixen im Thale en dat is dan ook weer een voordeel natuurlijk.
In ieder geval vind ik het leuk om te weten dat we bij de favorieten hoorden, dat geeft de burger toch weer moed

2 Comments:

At 26 mei, 2005 13:05, Anonymous Anoniem zei....

hoi petra,
jammer dan jullie het niet zijn geworden en trouwens ook voor al die anderen van het forum en bedank voor de gezellige dag in oudevalkeveen suc6 met de volgende stappen die lezen we dan weer wel hier of anders op het forum

 
At 26 mei, 2005 13:06, Anonymous Anoniem zei....

sorry mijn naam vergeten eroner te zetten

groetjes karin en frank van het oo forum

 

Een reactie posten

<< Home